Nog 20 nachtjes.....nu het complete verhaal! - Reisverslag uit Putten, Nederland van Cees & Jannette Petersen - WaarBenJij.nu Nog 20 nachtjes.....nu het complete verhaal! - Reisverslag uit Putten, Nederland van Cees & Jannette Petersen - WaarBenJij.nu

Nog 20 nachtjes.....nu het complete verhaal!

Door: ceesenjannette

Blijf op de hoogte en volg Cees & Jannette

13 Maart 2011 | Nederland, Putten

Hallo lieve Allemaal,

Misschien hebben jullie het al gehoord, maar het is eindelijk zover: op 2 april vertrekken wij, Cees & Jannette, naar Oeganda!! De koffers zijn bijna gepakt en de inentingen doen hun werk.
Wij vliegen via Ankara in Turkije, naar Entebbe bij Kampala, de hoofdstad van Oeganda. De volgende dag reizen we met een busje door naar Soroti, de plaats waar we 3 weken zullen blijven. Samen met Evert en Nel van de Wissel, die al 10 jaar in Oeganda komen, en Julienne Meijer gaan we dit avontuur beleven.
Het is de bedoeling dat we actief gaan meehelpen bij verschillende projecten. Jannette zal o.a. gaan helpen op de Dovenschool waar Evert en Nel al een aantal jaren bij betrokken zijn. Jannette zal daar o.a. samen met de kinderen de eetzaal gaan opknappen en deze wat vrolijker maken.
Cees zal gaan meehelpen in het ziekenhuis van dr. Joseph Epodoi. Eerst maar eens gaan kijken wat we daar kunnen gaan doen.
Het lijkt voor ons een groot avontuur, iets wat we al lang wilden, maar nu wordt het werkelijkheid!!!
Het lijkt ons leuk om jullie van alle avonturen en belevenissen, die ongetwijfeld gaan komen, op de hoogte te houden. Als het goed is krijg je bij elk nieuw verslag een email met daarin de link naar ons berichtje. Via de link kom je op onze pagina; het zou leuk zijn als je daar een reactie plaatst!
Mocht je geen berichtjes meer willen ontvangen laat het ons dan even weten.
Als je de projecten in Soroti financieel wilt steunen kun je je gift overschrijven op giro 5457325 t.n.v. C. Petersen te Putten.
Al het geld zal ten goede komen aan deze projecten; je krijgt van ons persoonlijk bericht wat er mee gedaan is!

Nu nog de laatste dingen afhandelen en de nachtjes aftellen, het gaat eigenlijk wel heel snel……..

Groetjes vanuit Putten.

• 13 Maart 2011 - 19:21

Lia:

Wat een leuke aankondiging van de reis, knap gedaan hoor.
    Sterkte met inpakken, en ik reis via de mail mee. Bid voor jullie.
    Veel liefs en zegen Lia

• 14 Maart 2011 - 08:33

Matthijs:

Nu gaat het echt gebeuren dus, wauw!
    Ik volg jullie :) (via internet :p)

• 14 Maart 2011 - 09:02

Janneke:

Ja hoor, ze gaan!! Heerlijk!! Genieten is verplicht! Smokkers!

• 14 Maart 2011 - 09:20

Henk & Jeanet:

Geweldig wat jullie gaan doen.

We bidden jullie Gods zegen en bescherming toe. Dat zijn Geest jullie mag leiden naar die plaatsen waar Hij jullie nodig heeft.

We zijn benieuwd naar jullie verhalen.

liefs Henk & Jeanet

• 14 Maart 2011 - 13:33

Harry:

Ik hou jullie in de gaten.

Geniet van alles wat je mee gaat maken.

• 17 Maart 2011 - 20:41

Wes & Saar:

Wauw, aftellen geblazen!
    Heel erg veel plezier en blessings, maar we zien jullie nog voor die tijd!

• 19 Maart 2011 - 08:24

Lia:

Hoi Lieverds, Het gaat opschieten voor jullie, spannend! Doei Doei.

• 19 Maart 2011 - 16:08

Lydia :

nog 14 nachtjes aftellen...en dan gaat het gebeuren.. op naar Oeganda !!!!!
    haha ik ben benieuwd met wat voor verhalen jullie thuis komen !!!!
    groetjes lydia