Zaterdag 26 november - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van Cees & Jannette Petersen - WaarBenJij.nu Zaterdag 26 november - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van Cees & Jannette Petersen - WaarBenJij.nu

Zaterdag 26 november

Door: ceesenjannette

Blijf op de hoogte en volg Cees & Jannette

27 November 2011 | Oeganda, Soroti

Zaterdag
Vandaag gaan we ‘windowshoppen’ hahaha. Er zijn helemaal geen ramen hier. Eerst naar de Bijenkorf. Nou, dat was een donker pand met kleine gangetjes met heel veel spullen op hoge stellingen gestapeld, help! Waar ook nog eens de stroom uitviel voor een paar seconden. Sta je daar te wachten in het donker. Daarna gaat het weer net zo leuk aan en gaat iedereen weer verder. Lachen! Het onderhandelen gaat me steeds beter af. We hebben 18 bijbels gekocht voor de Dovenschool, daar vroegen ze om. Voor deze 18 bijbels betaalden we omgerekend 40 euro. Geen geld dus. En ik heb Oegandese oorbellen ingeslagen bij het leven. Net als 2 jurken. De bijbels hebben we afgegeven bij de Indiërs en halen we maandagochtend met de truck op. Daarna hebben we gegeten bij het Landmark Hotel. Het eten lijkt hier iets meer op wat we gewend zijn en ik heb een spaghetti gehad, eindelijk redelijk normaal voedsel. s’Middags heb ik geslapen als een os. Even bijtanken. En we hebben wat spelletjes gedaan. Morgen gaan we nog dieper de bush in naar Teddy, het zusje van Agnes. Zij woont in een zgn. ‘village’. Dit zijn die ronde klei hutjes. Ik ben benieuwd!
En bedankt voor alle leuke reacties! Groetjes van ons uit een warm Oeganda!

  • 27 November 2011 - 08:39

    Ineke:

    heerlijk om even bij te tanken, na al die indrukken en bezigheden die jullie hebben! Heel fijne dag hoor en tot de volgende keer!!!! liefs voor jullie beiden...

  • 27 November 2011 - 12:09

    Janneke R:

    even tussen mijn rustperiodes door jullie verhalen lezen, ik vind ze weer geweldig, wat beleven jullie weer veel, Janneke je bent een geboren verteller zo beeldend en hoe jij geniet op de truc, benieuwd naar jullie volgend avontuur, liefs voor jullie beiden..

  • 27 November 2011 - 16:36

    Wes En Saar:

    Heee Lieverds! Leuk die verhalen! We zijn zo benieuwd steeds! We denken aan jullie! Succes morgen in de hutjes.... Haha! Heelveel liefs xx, Wes en Saar.

  • 28 November 2011 - 07:52

    Lee:

    tsjonge jonge wat een verhalen, weet zeker dat je er nog meer hebt als we je spreken! super dat je dit eindelijk kon gaan doen, hoe vaak hebben we het er vroeger wel niet over gehad! tot gauw en dikke smokkerd ook voor mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Soroti

Ik ga op reis en ik neem mee........!?

Recente Reisverslagen:

07 December 2011

Op safari 2!! 7 december

07 December 2011

Op safari!! 5 & 6 december

04 December 2011

Zondag 4 december 2011

04 December 2011

Zaterdag 3 december 2011

02 December 2011

Vrijdag 2 december 2011
Cees & Jannette

Actief sinds 24 Feb. 2011
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 28975

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 20 Februari 2014

En we gaan nog niet naar huis...

01 Februari 2013 - 10 Februari 2013

Wie gaat er mee...

17 November 2011 - 09 December 2011

Ik ga op reis en ik neem mee........!?

02 April 2011 - 24 April 2011

Doe eens gek, ga naar Afrika!!

Landen bezocht: